سنجش و ارزیابی
بررسی رفتار ارزیابان در نمره دهی مهارت گفتاری در زبان دوم: استفاده از بحث گروهی به عنوان ابزار پرورش ارزیاب

علیرضا احمدی

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 195-224

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.49511.461

چکیده
  مطالعات انجام شده در خصوص کارآیی روشهای حل اختلاف نمرات ارزیابی و از جمله روش بحث گروهی در حل اختلاف نمرات حاصل از ارزیابی، نتایج متفاوتی را به دنبال داشته است. آنچه که در این مطالعات نادیده گرفته شده پتانسیل استفاده از بحث گروهی به عنوان ابزار پرورش ارزیاب و نه روش حل اختلاف نمرات ارزیابی است. پژوهش حاضر با استفاده از داده های مربوط ...  بیشتر